مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده خرما کلوته جیرفت با قیمت ارزان

از‌جمله مرسوم‌ترین خرما‌های ایران می‌توان به خرما کلوته جیرفت اشاره نمود که افراد می‌توانند اقدام به خرید عمده آن با قیمت ارزان نمایند.

 

معرفی خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته در مناطق خرماخیز مختلفی از کشور کاشت و برداشت می‌شود. نوع درجه یک و با‌کیفیت این محصول در شهرستان جیرفت به عمل می‌آید. این نوع خرما در مرحله خارک، قرمز رنگ است و در زمان برداشت رنگ آن قهوه‌ای تیره می‌شود. این نوع خرما از لحاظ ظاهری شبیه به خرما مضافتی است اما بافت سفت‌تری نسبت به آن دارد. گوشت خرما کلوته به‌راحتی در دهان جویده می‌شود. شیره متوسط خرما کلوته سبب شده تا در دسته خرما‌های مرطوب قرار گیرد. اندازه این نوع خرما بین ٣ الی ۴ سانت است. به‌طور‌کلی سایز آن به محل کشت محصول وابسته است.

شرایط آب‌و‌هوایی منطقه کشت در کیفیت خرما کلوته تاثیر بسزایی دارد. طعم این نوع خرما بسیار لذیذ است و در میان مصرف‌کنندگان شهرت بالایی دارد. در ماه مبارک رمضان میزان مصرف خرما به‌صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد. کارخانجاتی که در حوزه بسته‌بندی این محصول فعالیت دارند، با تجهیزات به روز خرما کلوته را درجه‌بندی می‌نمایند.

 

خرما کلوته جیرفت

فواید درمانی خرما کلوته 

خرما کلوته جیرفت طبع گرمی دارد و مصرف آن سبب درمان بسیاری از بیماری‌های ناشی از طبع سرد می‌شود. این محصول سرشار از مواد مغذی است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی تاثیر بسزایی داشته باشد. افرادی که از قوای جسمی پایینی برخوردارند، با مصرف این میوه مقوی به‌راحتی سبب تقویت قوای جسمی خواهند شد.

این محصول حاوی گلوکز، فروکتوز و ساکارز است و کالری بالایی دارد. این محصول انرژی بدن را تامین می‌کند. مصرف آن برای ورزشکاران مفید است و می‌توانند بدون احساس خستگی و با انرژی بالا فعالیت‌های خود را انجام دهند. این محصول برای درمان معده درد بهترین خوراکی محسوب می‌شود.

بسیاری از افراد به داشتن پوستی صاف علاقه وافری دارند و به‌دنبال راهکاری آسان برای برطرف کردن چین‌و‌چروک‌های صورت هستند. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در خرما میزان کلاژن‌سازی را افزایش می‌دهند. خرما خاصیت ضدپیری دارد و از تجمع ملانین در سطح پوست جلوگیری می‌کند.

مصرف خرما در رژیم غذایی سبب پاکسازی باکتری‌های مضر در سیستم گوارش می‌شود و یبوست را درمان می‌کند.

 

خرما کلوته درجه یک

خرید خرما کلوته جیرفت

برای خرید خرما کلوته جیرفت با بهترین قیمت شما باید  به‌دنبال مرکزی معتبر باشید. مراکزی که در حوزه خرید‌و‌فروش این محصولات فعالیت دارند در تلاشند تا با‌کیفیت‌ترین نوع محصول را به‌دست مصرف‌کنندگان برسانند. کیفیت خرما کلوته جیرفت منجر به تشویق و ترغیب افراد برای خرید عمده شده است. تعیین نرخ و قیمت این محصول توسط تولید‌کنندگان صورت می‌پذیرد و فاکتور‌ها و مولفه‌های گوناگونی در تعیین نرخ کالا نقش دارند.

به‌منظور مقایسه محصولات از نظر کیفیت و قیمت شما می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی ما مراجعه کنید. تامین‌کنندگان با فعالیت در فضای مجازی قادر به تامین نیاز مصرف‌کنندگان هستند. مجموعه ما به‌عنوان بهترین مجموعه محصولاتی ارگانیک و تازه را عرضه می‌کند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و پس از دریافت مشاوره‌های لازم، اقدام به ثبت سفارش کنید.

خرما کلوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *