مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرما مضافتی درجه یک بم در مراکز فروش 

 خرما مضافتی درجه یک بم، محصولی پرطرف‌دار در میان مصرف‌کنندگان خرما به شمار می‌آید که قیمت آن در مراکز فروش بسیار ارزان است.

 

ویژگی های خرما مضافتی درجه یک

خرما مضافتی درجه یک لذیذترین و خوشمزه‌ترین نوع خرما در دنیا محسوب می‌شود. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این محصول آن است که ایده‌آل‌ترین رنگ آن، رنگ کاملاً مشکی است. رطوبت خرما مضافتی بین ۱۴ تا ۳۶ درصد است. این میزان رطوبت بسته به زمان برداشت و منطقه ممکن است متفاوت باشد.

خرما مضافتی که در شهرستان بم کاشت می‌شود، از نظر کیفیت قابلیت مقایسه با خرماهای مناطق دیگر را ندارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. درجه‌بندی این نوع خرماها پس از برداشت این امکان را به افراد می‌دهد تا باتوجه‌به نیاز خود بهترین محصولات را باکیفیت خریداری کنند. محصولاتی که به دیگر کشورها صادر می‌شوند از بالاترین درجه کیفی برخوردارند.

خرما مضافتی دارای شیرینی مطلوبی است و افرادی که دچار بیماری‌های دیابت و قند خون هستند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این نوع خرما، میزان انرژی بدن را تأمین می‌کنند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند.

خرما مضافتی درجه یک

 

صادرات خرما مضافتی بم

از جمله تجارت‌های پرسود می‌توان به صادرات خرما مضافتی بم اشاره نمود. آشنایی با مراحل صادرات خرما سبب می‌شود تا افراد بتوانند بدون هیچ‌گونه مشکلی اقدام به تجارت کنند. تاجرانی که در حوزه صادرات این محصول سابقه و تجربه زیادی دارند، تأمین‌کنندگان معتبری را به‌منظور خرید عمده پیدا می‌کنند. این افراد نسبت به بازار کشور هدف، اطلاعاتی جمع‌آوری می‌کنند تا خریداران و شرکت‌های واردکننده کالا را شناسایی کنند.

نکته حائز اهمیت در هنگام صادرات این محصول آن است که افراد باید از استانداردهای کشور واردکننده اطلاع داشته باشند و آن‌ها را رعایت کنند. کشورهای اروپایی جز کشورهای متقاضی خرما هستند که هر ساله حجم زیادی از خرمای مضافتی بم را خریداری می‌کنند.

کشورهای مسلمان مقصدی ایده‌آل و مناسب به‌منظور صادرات انواع خرما به شمار می‌روند. زیرا سرانه مصرف خرما در این کشورها بسیار زیاد است. مخصوصاً در ماه مبارک رمضان این کشورها بیشترین میزان تقاضا برای خرید را دارند. محصولات صادراتی از گواهی بهداشت و استانداردهای لازم کشور مقصد برخوردارند. وجود رقابت در بازارهای بین‌المللی، تجار را وادار کرده است که این محصولات را با قیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت رقبا عرضه کنند.

 

خرما مضافتی بم

 

نحوه تعیین قیمت خرما مضافتی در بازار

فاکتورهای مهمی در بازار وجود دارند که در قیمت خرما مضافتی مؤثر هستند. برخی از این عوامل عبارت‌اند از نوع خرما، اندازه آن، کیفیت محصول و نوع بسته‌بندی. معمولاً کیفیت و قیمت این محصول با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند. به عبارتی می‌توان بیان نمود محصولاتی که از بالاترین درجه کیفیت برخوردارند، قیمت گران‌تری دارند. البته کیفیت بالای محصول باعث رضایت مصرف‌کنندگان در بازار می‌شود.

رئیس اتحادیه این صنف، با درنظرگرفتن عوامل ذکر شده در بالا، اقدام به قیمت‌گذاری این محصولات می‌کند. پس از تعیین نرخ و قیمت محصول نظارت‌های صورت می‌گیرد که اجازه گران‌فروشی نمی‌دهد.

شما مصرف‌کنندگان برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید محصول می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. محصولاتی را که سفارش می‌دهید با بسته‌بندی مناسب و با وسایل حمل‌ونقل استاندارد برایتان ارسال می‌شوند.

خرما مضافتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *