مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید خرما کلوته جیرفت بدون واسطه از تولید کنندگان

خرمای کلوته جیرفت شباهت زیادی به خرمای مضافتی دارد و این محصول را می‌توان به‌صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کرد.

 

مشخصات خرما کلوته جیرفت 

خرمای کلوته جیرفت به دلیل کیفیت بالای خود طرفداران زیادی دارد و در ایران و کشور‌های اروپایی توجه همگان را به خود جلب کرده است. این نوع خرما نسبت به خرمای مضافتی رنگ روشن‌تری داشته و در دسته خرما‌های درشت قرار می‌گیرد. بافت خرما کلوته کاملا نرم و گوشت آن بسیار لذیذ است. شهد و شیره این محصول بسیار زیاد است و جز لذیذ‌ترین خرما‌ها محسوب می‌شود. نوع درجه یک خرما کلوته جیرفت، سایزی حدود سه و نیم سانتیمتر دارد.

درصد رطوبت این نوع خرما بین ۱۴ الی ۲۲ می‌باشد و میزان رطوبت آن به شرایط اقلیمی محل کشت و همچنین زمان برداشت بستگی دارد. کیفیت خرما‌های برداشت شده از شهرستان جیرفت به‌اندازه‌ای با‌کیفیت هستند که در سطح بین‌المللی جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده‌‌اند. این محصولات به‌منظور آماده‌سازی برای صادرات، با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک سورت‌بندی می‌شوند.

خرما کلوته جیرفت 

کشت خرما کلوته در ایران 

میزان تقاضای بالا برای خرما کلوته موجب شده تا در کشور ما نخلستان‌های زیادی به کشت این محصول اختصاص داده شوند. کشاورزان به‌منظور تامین نیاز مصرف‌کنندگان و فروش بالای این محصول، اقدام به کاشت و برداشت خرما کلوته در منطقه جیرفت کرده‌‌اند. کشت این محصول در ایران موجب افزایش میزان صادرات و در نتیجه ارزآوری برای کشور شده است. این نوع خرما بیشتر در اواخر شهریور وارد بازار می‌شود.

خرمای کلوته جیرفت به‌صورت ظروف صادراتی و بهداشتی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، کشور‌های اروپایی و آمریکا ارسال می‌شود. تحقیقات و آمار‌ها نشان می‌دهند که کشور تاجیکستان، بیشترین میزان تقاضا را برای خرید این محصول دارد. صادر‌کنندگان به‌منظور حفظ کیفیت این محصول بهترین دما و شرایط را برای نگهداری فراهم نموده‌اند. این محصول در بازار به‌صورت رطب و نیمه‌خشک عرضه می‌شود. افراد قادرند که بر اساس ذائقه خود، اقدام به خرید این محصول به‌صورت عمده و کلی نمایند.  تاجرانی که در حوزه تجارت این کالا فعالیت می‌کنند، نسبت به قوانین و مقررات صادرات آگاهی کاملی دارند. این محصولات به‌صورت وکیوم  و تحت شرایط خاصی به دیگر کشور‌ها صادر می‌شوند.

خرما کلوته

خرید عمده خرما کلوته جیرفت

خرید عمده خرما کلوته جیرفت از مزایای بیشتری برخوردار است. فرد خریدار هزینه بسیار مناسبی را برای تهیه این محصول می‌پردازد که در‌نهایت سودآور است. مزایای بی‌شمار خرید عمده توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. شما برای خرید عمده باید شرکت معتبری را انتخاب نمایید. زیرا برخی از سودجویان در بازار وجود دارند که محصولات تقلبی را با هزینه پایین ارائه می‌دهند. بسیاری از افراد با استفاده از تخفیف‌ها و شرایط ویژه در خرید مازاد اقدام به فروش عمده این محصولات کرده‌اند.

ما به‌عنوان یک شرکت معتبر در حوزه تجارت انواع خرما و فرآورده‌های آن به قیمت عمده مفتخر هستیم که محصولاتی ارگانیک را ارائه نماییم. شما برای خرید محصولات‌تان می‌توانید با پشتیبان فروش تماس بگیرید. محصولات مورد نیازتان را در حجم دلخواه خود و با‌کیفیتی بی‌نظیر سفارش دهید.

خرما کلوته جیرفت درجه یک

1 دیدگاه در “خرید خرما کلوته جیرفت بدون واسطه از تولید کنندگان

  1. بازتاب: otc tadalafil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *