مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید خرمای زاهدی درجه یک با قیمت روز

خرما زاهدی درجه یک یا قیمت روز را می‌توانید از طریق مرکزی معتبر خریداری کنید این نوع خرما طعمی بی‌نظیر و مزه‌ای دلنشین دارد.

 

خرما زاهدی تازه

خرمای زاهدی که به همان خرمای قصب معروف است. خرما زاهدی طرف‌داران زیادی دارد و شاخص قند پایین آن منجر به جایگزین‌نمودن آن برای قند شده است. میزان شیره موجود در این نوع خرما بسیار پایین بوده و بافت داخلی آن کاملاً نرم است. خرما زاهدی پوسته خارجی آن اندکی خشک است و به‌طورکلی در دستهٔ خرماهای خشک جای می‌گیرند.

در هنگام انتخاب خرما زاهدی توجه به شکل ظاهری آن توجه نمایید. این خرماها دارای رنگ قهوه‌ای روشن هستند و وزن هر دانه خرما حدود ۸ گرم است و طول آن بین ۴ الی ۵ سانتی‌متر متغیر است. هسته خرما به‌راحتی از پوست آن جدا نمی‌شود و نحوه استفاده از این محصول بسیار آسان است. این نوع خرما دارای طبع گرم بوده و مصرف آن برای افرادی که دارای طبع سرد هستند، توصیه می‌شود.

معمولاً خریداران عمده شرایط مناسبی را به‌منظور انبارکردن و نگهداری این محصول در بازار فراهم می‌نمایند تا سبب حفظ کیفیت آن شوند و مرغوب‌ترین نوع محصول را در ماه مبارک رمضان به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

 

خرما زاهدی تازه

خواص خرمای زاهدی در طب سنتی

خرمای زاهدی در دسته‌بندی خاصی از خرما قرار می‌گیرد و به دلیل ارزش غذایی آن موردتوجه همگان است.

مهم‌ترین خاصیت خرما زاهدی آن است که می‌تواند کلسترول خون را به‌شدت کاهش دهد. افرادی که میزان کلسترول بد خون موجود در آنها بالا است می‌توانند با مصرف این محصول بیماری‌شان را درمان نمایند.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در خرما به‌گونه‌ای است که می‌تواند موجب مصون نگه‌داشتن بدن از تمام بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا شود. افرادی که دارای قوای جسمی بالایی هستند به‌صورت روزانه از خرما استفاده می‌نمایند.

تسهیل عملکرد دستگاه گوارش از دیگر خواص خرمای زاهدی محسوب می‌شود. اگر شما می‌خواهید از ابتلا به بیماری‌های گوارشی در امان بمانید به‌صورت روزانه چند عدد خرمای زاهدی مصرف نمایید.

خرمای زاهدی حاوی منگنز، کلسیم و آهن است همچنین برای کنترل دیابت بهترین ماده غذایی به شمار می‌رود خرمای زاهدی علاوه بر طعم لذیذ، ارزش غذایی بالایی دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

خرما زاهدی

قیمت خرما درجه یک

زمانی که خرما درجه یک، به‌صورت ارگانیک و بدون ماده افزودنی و آفت‌کش‌ها تهیه و تولید شده باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت این خرماها بسته به عوامل مختلف و توسط مدیران فروش یک شرکت تعیین می‌شود. به‌طورکلی می‌توان بیان بود زمانی که خرما از نوع درجه یک است، قیمت افزایش قابل‌توجهی می‌یابد و افراد باید هزینه بیشتری را صرف خرید این محصول کنند.

خرمایی که ما در این مجموعه عرضه می‌داریم، علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه بوده و افراد می‌توانند با صرف هزینه کمتری محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند.

ما در این فروشگاه اینترنتی، شرایطی را برای افراد فراهم نموده‌ایم که قادر هستید دراسرع‌وقت و در زمان کوتاه بهترین نوع خرما را تهیه نمایند. خرماهای خریداری شده با بسته‌بندی‌های کاملاً مناسب برای افراد به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

خرما زاهدی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *