مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت حبه قند خرما به‌ صورت عمده

حبه قند خرما از فرآورده‌های خرما با ماندگاری بالا است که می‌توان آن را به‌ صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری نمود.

 

حبه قند خرما چیست

قند خرما با استفاده از خرماهای تازه تهیه می‌شود. این محصول خوشمزه طعم شیرین دارد. از آن می‌توان به‌ عنوان جایگزینی مناسب برای قند و شکر استفاده نمود.

این خوراکی برای افراد دیابتی از بهترین محصولات شیرین‌کننده به شمار می‌رود این فرآورده بدون مواد افزودنی تولید می‌شود

کارخانه‌های تولید حبه‌های قند خرما آن را به‌صورت حبه‌ ای در می‌آورند، به همین سبب نیز می‌توان آن‌ها را در کنار نوشیدنی‌های گرم هم مورداستفاده قرارداد.

اندازه‌های این نوع قند خرمایی کاملاً مناسب بوده و هر یک از آن‌ها میزان کالری بسیار کمی دارند. ازاین‌رو افراد دارای رژیم لاغری نیز می‌توانند از این محصول استفاده نمایند.

این خوراکی بسیار خوش‌طعم بوده و هیچ‌گونه مواد مضر ندارد. برخلاف قندهای صنعتی که دارای میزان کالری بالایی هستند، این محصول قند طبیعی دارد و برای کنترل قند خون مفید است.

امروزه حبه قند خرما با طعم‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. محبوب‌ترین طعم‌های قندهای خرمایی طعم قهوه و گل محمدی هستند که طرف‌داران بی‌شماری دارند.

قند خرما تازه

تولید حبه قند خرما

برای بهره‌وری بیشتر از میوه خرما، می‌توان آن را به چیپس خرما یا حبه قند تبدیل نمود. با این روش‌ها از هدررفتن خرمای تازه نیز جلوگیری می‌شود.

حبه قند خرما به‌صورت صنعتی و خانگی تولید می‌شود. تولیدکنندگانی که اقدام به تولید این خوراکی می‌نمایند، با استفاده از بهترین خرمای خشک و ارگانیک این محصولات را تولید می‌کنند.

لازم است بدانید برای تهیه قند خرمایی، باید از خرمای خشک و بدون شیره استفاده شود.

تولیدکنندگانی که به‌صورت صنعتی این خوراکی را تولید می‌کنند، در هنگام تولید آن به این خوراکی میزان کمی آرد با طعم‌دهنده‌های طبیعی اضافه می‌نمایند.

تمامی مراحل تولید این محصول به‌صورت ماشینی انجام می‌شود. برای تولید حبه قند خرما ابتدا هسته خرما از پوسته آن جدا می‌شود.

سپس خرماهای جدا شده از هسته، ضدعفونی شده و به‌صورت حبه‌ ای خرد می‌شوند. در مرحله بعد خرماها را حرارت داده و به آن‌ها مقدار کمی آرد و طعم‌دهنده‌های طبیعی مثل دارچین، قهوه و گل محمدی اضافه می‌نمایند.

حبه قند خرما خشک و ارگانیک

فروش مستقیم قند حبه‌ ای خرما

امروزه سود حاصل از تجارت فرآورده‌های خرما بسیار زیاد است. به همین سبب هم افراد بسیاری اقدام به فروش مستقیم انواع مشتقات خرما نموده‌اند.

اگر قصد خرید عمده بهترین نوع قند خرما را دارید، می‌توانید به مراکز فروش معتبر آن‌ها مراجعه نمایید.

اغلب این مراکز، به‌صورت اینترنتی نیز فعالیت می‌کنند و دسترسی را برای خرید این محصولات راحت‌تر می‌نمایند.

این مجموعه فروش اینترنتی هم برندهای مختلف از حبه‌ های قند خرما را به‌صورت بسته‌ بندی‌ شده و باکیفیت عالی به مشتریان عرضه می‌کند.

بنابراین خریداران می‌توانند برای ثبت سفارش این محصولات از این مجموعه، به‌صورت اینترنتی نیز اقدام نمایند و در فرم قرار گرفته در سایت سفارش خود را ثبت نمایند.

فروش مستقیم قند حبه ای خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *