مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرما مضافتی بم در بازار

بهترین نوع خرما مضافتی در شهر بم کاشت می‌شود و قیمت این نوع خرما در بازار بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین می‌گردد.

 

 

آشنایی با خرما مضافتی بم

یکی از پرطرف‌دارترین نوع خرما در بازار خرما مضافتی بم است. این نوع خرما به دلیل برخورداری از رطوبت بالا در دسته خشکبار قرار نمی‌گیرد.

وزن حدودی خرما به‌اضافه طی حداقل ۱۲ گرم و حداکثر ۲۲ گرم است. اندازه و سایز این محصول بین ۳ تا ۵ سانتی‌متر متغیر است.

خرما مضافتی از شیره بسیار بالایی برخوردار است. به عبارتی می‌توان بیان نمود که هر چه میزان شیره این نوع خرما بالاتر باشد، درجه کیفی آن افزایش می‌یابد.

شرایط نگهداری این محصول خاص است و باید در دمای بین -۵ الی ۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود. عدم نگهداری در شرایط محیطی و دمای مناسب به افت کیفیت محصول و ترشیده شدن آن می‌شود.

خرمای مضافتی بم، دارای پوستی نازک و براق است، رنگ پوست این نوع خرما کاملاً مشکی است و پوست آن به‌راحتی از گوشت خرما جدا می‌گردد.

خرما مضافتی بم

صادرات خرما مضافتی بم 

خرما مضافتی بم، پس از برداشت و چیده شدن با استفاده از دستگاه‌های مجهز در کارتون‌های مخصوصی بسته‌بندی می‌شوند.

وزن ایده‌آل این نوع خرما برای مصارف داخلی ۱۰ کیلوگرم است؛ در صورتی که برای صادرات وزن آن حدوداً ۷ کیلوگرم است. به طور معمول خرماهایی به دیگر کشورها صادر می‌شوند از شیره کمتری برخوردارند و شرایط مناسبی برای نگهداری آن‌ها در نظر گرفته شده است.

این محصول توسط تاجران باتجربه، مطابق با استانداردهای بین‌المللی به بازار عرضه می‌شود، به همین علت دارای بالاترین درجه کیفی است و قابلیت صادرات به کشورهای همسایه و اروپایی را دارد.

این محصول با برندهای مختلفی در بازار داخلی و بین‌المللی عرضه می‌گردد. بیشترین میزان صادرات به کشورهای مسلمان در ماه مبارک رمضان صورت می‌پذیرد.

خرما مضافتی به دلیل دارابودن ویتامین‌ها و مواد معدنی و مغذی جزء بهترین نوع خرما در بازار به شمار می‌رود

طعم بی‌نظیر و ارزش غذایی این محصول آن را به پرطرف‌دارترین نوع خرما مبدل نموده است. خرما مضافتی و پس از برداشت از نظر درجه کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، در نهایت خرمایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد که علاوه بر ظاهر مشتری‌پسند، ارزش غذایی بالایی داشته باشد.

صادرات خرما مضافتی بم 

قیمت خرما مضافتی درجه یک

مهم‌ترین عامل بقا و تداوم حضور یک شرکت در بازار، عرضه محصولات با قیمت مناسب است. قیمت خرما مضافتی به‌گونه‌ای معین گردیده که تأثیر بسزایی در ضمانت بقای شرکت دارد.

در اغلب شرکت‌ها، قیمت این محصولات توسط مدیران فروش معین می‌شود و به‌طورکلی قیمت آن، تابعی از عرضه و تقاضای محصول در بازار است.

زمانی که خرما در شرایط رقابتی قیمت‌گذاری می‌شود، قطعاً با قیمت پایین‌تری عرضه می‌گردد. به عبارتی می‌توان بیان نمود که قیمت‌گذاری در شرایط رقابتی سبب کاهش نرخ نهایی محصول می‌شود.

از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت این محصول می‌توان به سودی که نصیب واسطه‌های توزیع می‌شود، اشاره نمود؛ توصیه و پیشنهاد ما این است که برای خرید این محصول به‌صورت مستقیم با مدیران فروش در ارتباط باشید.

این مجموعه به‌صورت مستقیم، بهترین نوع خرمای موجود در بازار را با قیمتی نازل عرضه می‌دارد و عرضه مستقیم آن جلب رضایت متقاضیان را به ارمغان آورده است.

 

 خرما مضافتی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *