مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرما صادراتی کبکاب در بازار

خرما صادراتی کبکاب به دلیل برخورداری از کیفیت بی‌نظیر، موردتوجه واقع شده است و با قیمتی مناسب در بازار معامله می‌شود

 

آشنایی با خرما صادراتی کبکاب

خرما صادراتی کبکاب در مناطق مختلف کشور کشت می‌شود. این محصول بیشتر در شهرستان کازرون، برازجان و تنگستان تولید و روانه بازار می‌گردد. خرما کبکاب شکل بیضی دارد و در دسته خرماهای نیمه‌خشک قرار می‌گیرد. این محصول دارای طعم لذیذ و خواص فراوانی است و افراد زیادی تمایل به خرید آن به‌صورت عمده دارند.

پوست ضخیم این نوع خرما کاملاً به گوشت میوه چسبیده است و وزن هر خرما متفاوت است و حدود ۱۵ گرم است. این نوع خرما خاصیت گرمی دارد و به دلیل داشتن شیره فراوان به‌عنوان بهترین خرما برای تهیه ارده شناخته می‌شود. خرمای کبکاب بافت نرمی دارد و در سه نوع بدون شیره، پرس و شیره دار به فروش می‌رسد.

خرما رطب کبکاب نوعی پرمصرف از خرما است؛ زیرا درصد بالایی شیرینی و رطوبت دارد. این محصول به‌صورت خارک، رطب و خرما قابلیت مصرف دارد. ارزش غذایی و فواید بی‌نظیر این محصول موجب شده میزان تقاضا برای تهیه و خرید آن به‌صورت قابل‌توجهی افزایش پیدا کند.

 

خرما صادراتی کبکاب

تجارت خرما کبکاب

فعالیت‌های پردرآمد و ارزآور در کشور ما صادرات و تجارت خرما است که می‌تواند به رشد اقتصاد کمک بسیار خوبی نماید. در سال‌های اخیر تجارت محصولاتی مانند خرما از رونق بالایی برخوردار است. تولیدکنندگان با به‌کارگیری اصول و قواعد بازاریابی، قادر به صادرات این محصول به کشورهای اروپایی هستند. خرما در کشور ما جزو محصولاتی است که قدمت بسیار بالایی دارد و در مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری کاشت می‌شود.

شرکت‌های صادراتی با رعایت برخی از نکات توانسته‌اند رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کنند و درآمد خود را افزایش دهند. شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، باید دارای تمامی استانداردهای وزارت بهداشت باشند. این شرکت‌ها با اخذ کلیه مجوزهای ملی و بین‌المللی بدون هیچ‌گونه معطلی محصولات را صادر می‌نمایند.

خرما صادراتی کبکاب یکی از خرماهایی است که به‌صورت عمده مورد معامله قرار می‌گیرد. این محصولات به‌صورت وکیوم، به دیگر کشورها صادر می‌شوند و تضمین کیفیت آن تأثیر بسزایی در ترغیب مشتریان برای خرید دارد.

 

خرما صادراتی کبکاب درجه یک

قیمت خرما صادراتی کبکاب چگونه تعیین می شود

فاکتورهای متعددی می‌توانند منجر به تغییر و تعیین قیمت خرما صادراتی کبکاب شوند. مهم‌ترین عاملی که قیمت این محصول را دچار نوسان می‌کند کیفیت آن است. نوع درجه یک خرما کبکاب که مناسب برای صادرات است، از قیمت بالاتری برخوردار است.

حجم و نحوه خرید خرما از دیگر عواملی است که منجر به تعیین قیمت محصول می‌شود. زمانی که خریداران اقدام به خرید این محصول به‌صورت مستقیم و در تناژ بالا می‌نماید، با صرف هزینه کمتر خریدی اقتصادی انجام می‌دهند. عامل تعیین‌کننده قیمت، حجم تولید این محصول در کشور است. هرچه حجم تولید این محصول بالاتر باشد، قیمت آن ارزان‌تر است.

به‌منظور خرید عمده و استعلام قیمت روز خرما صادراتی کبکاب می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. باتوجه‌به رضایت مشتریان، این فروشگاه محصولات تازه و ارگانیک را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

خرما کبکاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *