مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرمای ربی صادراتی در بازار

عامل‌های متعددی موجب افزایش و یا کاهش نرخ نهایی خرمای ربی صادراتی در بازار می‌شوند برای اطلاع از قیمت آن با ما همراه باشید.

 

خرما ربی صادراتی چیست

یکی از بهترین ارقام خرما در کشور ما، خرما ربی صادراتی است که بیشتر در استان کویری سیستان و بلوچستان کاشت و برداشت می‌شود. این نوع خرما به دلیل سایز و اندازه درشت و رنگ مشکی و بوری که دارند، موردتوجه واقع شده‌اند.

یکی از استان‌های به نام و معروف در حوزه تولید انواع خرما، استان سیستان و بلوچستان است. سالانه حجم انبوهی از خرما از طریق نخلستان‌های این استان، روانه بازار می‌گردد.

خرمای ربی صادراتی از درجه مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین پوست این خرما براق و شفاف است. در زمان خرید و انتخاب این محصول به‌ظاهر آن توجه داشته باشید. خرماهایی را انتخاب کنید که علاوه بر طعم لذیذ، از پوست شفاف و نازکی برخوردار باشند.

از جمله خرماهایی که قابلیت نگهداری برای مدت‌زمان طولانی را دارند، می‌توان به خرما ربی اشاره نمود. این نوع خرماها میزان رطوبت بسیار پایینی دارند و به همین علت است که شما می‌توانید به‌آسانی این محصول را در انبار و شرایط مطلوب نگهداری کنید.

خرما ربی صادراتی

خواص خرمای ربی صادراتی

خرمای ربی صادراتی منبع غنی از ویتامین‌های مواد معدنی شناخته شده و برای حفظ سلامتی مفید است. خرما حاوی ویتامین b۶، ویتامین A و ویتامین K است که این ویتامین‌ها تأثیر بسزایی در رشد استخوان‌ها دارند و همچنین منجر به حفظ سلامت بینایی می‌شوند.

مطالعات نشان می‌دهند مصرف خرما سبب بهبود سلامت مغز می‌شود و افرادی که در رژیم غذایی خود از خرما استفاده می‌نمایند، کمتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار می‌گیرند.

بانوان باردار به‌منظور تأمین کالری و انرژی موردنیاز بدن می‌توانند از خرما در رژیم غذایی استفاده نمایند و با مصرف این محصول میزان کالری بدنشان را تأمین کنند.

مادران باردار بیشتر مبتلا به بیماری بواسیر و یبوست می‌شوند. فیبر موجود در خرما از ابتلا به این بیماری پیشگیری می‌نماید و عمل هضم و جذب غذا آسان می‌شود. شما با مصرف این محصول به عملکرد دستگاه گوارش خود کمک بسیار خوبی خواهید کرد.

افزایش استرس در زندگی روزمره اثرات مخربی بر عملکرد فعالیت‌های روزانه دارد. افرادی که در طول فعالیت‌های روزانه دچار استرس و اضطراب می‌شوند، با مصرف خرما قادرند میزان استرس خود را کاهش دهند.

 

خواص خرمای ربی صادراتی

عوامل مؤثر در قیمت خرما ربی

قیمت خرمای ربی صادراتی در بازار داخلی توسط افرادی مشخص می‌شود که در حوزه تولید خرما از تخصص بالایی برخوردارند. قیمت این نوع خرما زمانی که مستقیماً مورد معامله قرار می‌گیرد، بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.

حجم عرضه و تقاضا برای خرید این نوع خرما، در تعیین نرخ نهایی آن مؤثر واقع می‌شود. برخی از صادرکنندگان به‌منظور افزایش سود حاصل از معاملات، اقدام به صادرات در حجم انبوه می‌نمایند. به همین علت این محصول با قیمت بالاتری در بازار عرضه می‌گردد.

شما به‌منظور خرید این محصول با قیمت رقابتی بهتر است از طریق وب‌سایت‌های معتبر اقدام نمایید. این مجموعه تمامی تلاش خود را در حوزه کاهش قیمت و افزایش فروش محصول به کار گرفته است. در نتیجه شما از طریق برقراری یک ارتباط ساده با کارشناسان فروش قادر به ثبت سفارش‌های خود در حجم مورد نیازتان هستید.

عوامل موثر در قیمت خرما ربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *