مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش خرما پیارم تهران در مراکز معتبر

خرما پیارم از جمله مرغوب‌ترین نوع خرما در بازار است و در مراکز معتبر در شهر تهران به‌صورت عمده خریدوفروش می‌شود.

 

آشنایی با خرما پیارم

آشنایی با شکل ظاهری خرما پیارم سبب می‌شود تا متقاضیان قادر به انتخاب و خرید نوع درجه یک محصول باشند. این نوع خرما سایز و اندازه درشتی دارند. اندازه آن‌ها بین ۳ الی ۵ سانتی‌متر متغیر است. از ویژگی‌های ظاهری این محصول می‌توان به شکل بیضی و پوست‌نازک آن اشاره نمود. این نوع خرما پوستی سیاه‌رنگ دارند. به دلیل آن که میزان رطوبت آنها کمتر از ۱۵ درصد است، جزء خرماهای نیمه‌خشک دسته‌بندی می‌شوند.

شهرستان حاجی‌آباد واقع در استان هرمزگان، سالانه حجم زیادی از خرما پیارم را تولید و روانه بازار داخلی می‌نماید.

این محصولات حاوی مواد معدنی و مواد قندی فراوانی هستند. ارزش غذایی این نوع خرما به‌گونه‌ای است که موجب تأمین مواد معدنی ضروری بدن می‌شود و به حفظ سلامت بدن کمک می‌نماید.

 

خرما پیارم تهران

صادرات خرما پیارم

از جمله محبوب‌ترین و معروف‌ترین محصولات جنوب کشور ایران می‌توان به خرما اشاره نمود. خرمای پیارم جز خرماهای گران در کشور محسوب می‌شود به همین دلیل توجه سایر کشورها و همچنین بازار داخلی را به خود جلب کرده است. کیفیت خرمای تولیدی شهرستان حاجی‌آباد بسیار بالاست؛ بنابراین اکثر خرمای تولید شده در این منطقه به کشورهای دیگر صادر می‌شود و وارد بازار داخلی نمی‌شود.

این محصولات پس از برداشت در کارخانه جات با برندهای مختلفی سورت و بسته‌بندی می‌شوند معمولاً نوع صادراتی خرما از لحاظ اندازه درشت‌تر هستند و رنگ تیره‌تری دارند. کیفیت این محصول در میان مصرف‌کنندگان و تاجران زبان زد است. مرغوبیت بالای آن و ارزش غذایی بی‌نظیر این نوع خوراکی مقوی، سبب افزایش نرخ نهایی آن شده است.

امروزه کشورهای مختلف به دنبال خرید این محصول از کشور ما هستند. صادرات آن ارزآوری بسیار زیادی را برای کشور ایجاد نموده است. سالانه حجم زیادی از این محصول با رعایت قوانین و مقررات خاص، به دیگر کشورها صادر می‌شود.

 

خرما پیارم درجه یک

فروش بی‌واسطه انواع خرما

فروش بدون واسطه انواع خرما توسط مراکز معتبر که در حوزه تجارت و معاملات گسترده فعالیت می‌کنند منجر به کاهش نرخ نهایی محصول شده است. امروزه به دلیل آن که میزان تقاضا برای خرید این محصول افزایش پیدا کرده، این نوع خرما با قیمت گران‌تری به فروش می‌رسد. زمانی که شما اقدام به خرید مستقیم این محصول کنید، قطعاً هزینه کمتری را برای خرید پرداخت خواهید کرد که این امر به نفع مشتریان و خریداران عمده است.

به‌منظور بهره‌مندی از تخفیفات ویژه بهتر است شما اقدام به خرید عمده این محصول نمایید. دقت داشته باشید زمانی که میزان و حجم خرید شما افزایش پیدا می‌کند، نرخ نهایی محصول کمتر می‌شود و به همین علت است که بسیاری از تاجران به دنبال خرید عمده هستند. وب‌سایت رسمی ما که در حوزه فروش این محصولات سابقه بسیار زیادی دارد، بهترین نوع محصول را به فروش می‌رساند. شما برای ثبت سفارش‌های خود می‌توانید با شماره مندرج در وب‌سایت تماس حاصل نمایید.

خرما پیارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *