مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید رطب تازه از تولید کننده

رطب تازه به خرمای نارس که رنگ کم‌رنگی دارد، اطلاق می‌گردد و امکان خرید آن به صورت مستقیم از تولیدکننده برای تمامی افراد ایجاد گردیده است.

 

تفاوت رطب با خرما

بسیاری از افراد به اشتباه بر این باورند که رطب همان خرما است؛ اما در حقیقت این گونه نیست. رطب و خرما با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند و مهم‌ترین تفاوت آنها، تفاوت در ظاهرشان است. شکوفه‌هایی که بر روی نخل خرما وجود دارند، ابتدا تبدیل به چاقالی می‌شوند به‌ مرور زمان و به‌ مراتب چاقالی ها زردرنگ و قرمزرنگ شده و به خارک تبدیل می‌شوند.

خارک به دلیل گرمای شدید در شهرهای جنوبی کشور به‌ مرور زمان می‌رسد و بافت آن بسیار آبکی می‌شود که به آن رطب می‌گویند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر حدود ۲۰ روز برداشت نشود و زیر نور مستقیم آفتاب بماند تبدیل به خرما می‌شود.

این دو محصول علاوه بر تفاوت در ظاهر، از مواد معدنی متفاوتی برخوردارند. به عبارتی می‌توان بیان نمود زمانی که رطب تبدیل به خرما می‌شود، از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است. هرچه زمان برداشت خرما دیرتر باشد، خرما رسیده‌تر شده و میزان مواد معدنی و ویتامین‌های آن نیز افزایش می‌یابد.

رطب تازه

خواص رطب تازه

  • یکی از مهم‌ترین خواص و فواید رطب تازه تقویت بینایی است. مصرف این محصول به طور مداوم منجر به‌سلامت چشم می‌شود و در بهبود عملکرد اعصاب چشم مؤثر است.

  • این محصول حاوی کلسیم بالایی است در نتیجه افرادی که به حفظ سلامت دهان و دندان همچنین استخوان‌هایشان اهمیت می‌دهند، از خرما استفاده می‌نمایند.

  • املاح و مواد معدنی موجود در رطب تازه بسیار بالا است. در نتیجه به تأمین انرژی بدن و تقویت سیستم ایمنی کمک بسیار خوبی می‌نماید. اگر شما پس از انجام فعالیت‌های روزانه‌تان احساس خستگی و یا ضعف دارید، بهتر است از رطب تازه استفاده نمایید.

  • مصرف رطب منجر به درمان یبوست در و همچنین مشکلات گوارشی می‌شود میزان فیبر بالای آن سبب شده تا افراد بتوانند با مصرف این محصول تأثیر بسزایی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش داشته باشند.

  • افرادی که دارای قوای جنسی پایینی هستند می‌توانند برای تقویت قوای جنسی رطب تازه میل کنند. این محصول به دلیل داشتن ویتامین‌های لازم باعث تقویت و بازسازی سلول‌های جنسی می‌شود.

  • پزشکان و متخصصان مصرف رطب تازه را برای مادران شیرده توصیه می‌کنند این محصول می‌تواند میزان تولید شیر را افزایش دهد.

رطب بسته بندی

خرید رطب تازه به صورت عمده

برای خریداران عمده رطب تازه شرایطی فراهم گردیده که آنها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند. فروشگاه‌ها امروزه به صورت حضوری و اینترنتی محصولات خود را به فروش می‌رسانند. مزایای بی‌شمار خرید اینترنتی موجب افزایش محبوبیت این شیوه خرید گردیده است. شما می‌توانید رطب تازه را به صورت عمده و با قیمتی باورنکردنی از فروشگاه معتبر تهیه کنید.

در فروشگاه اینترنتی ما انواع خرما و مشتقات آن، در بسته‌بندی و اوزان مختلفی عرضه می‌گردد. در نتیجه مصرف‌کنندگان می‌توانند اقدام به خرید عمده این محصول کنند و درب منزل خود و با بهترین کیفیت این محصولات را دریافت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *