مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید خرما کبکاب عسلی درجه یک

فروشندگان خرما کبکاب عسلی درجه یک، شرایط ویژه‌ای را برای خریداران فراهم کرده‌‌اند و آنها قادر به ثبت سفارش محصول مورد نیازشان هستند.

 

خرما کبکاب عسلی چیست

خرما کبکاب عسلی، یکی از پرطرفدار‌ترین نوع خرما کبکاب است و به دلیل برخورداری از شهد بالا، مورد‌توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد. این محصول در مرحله رطب از رنگ قهوه‌‌ای روشن برخوردار بوده و در مرحله خارک، رنگ آن زرد است.

خرما کبکاب عسلی بیشتر در استان بوشهر کاشت و برداشت می‌شود. بهترین منطقه برای تولید نوع درجه یک خرما کبکاب، شهرستان دشتستان است. در این شهرستان خرما کبکاب به مقدار زیاد و در حجم انبوه کشت می‌شود.

این نوع خرما در شهریور ماه برداشت می‌ شود. افرادی که تمایل به خرید عمده این محصول دارند، می‌توانند با مراجعه به مناطق تولید کننده، محصولاتی درجه یک و ارگانیک را با قیمتی استثنایی تهیه نمایند. خرید این محصول به‌صورت مستقیم از مناطق تولید کننده منجر به پرداخت هزینه کمتر می‌گردد.

این نوع خرما پس از برداشت به‌کارخانه‌های معتبر جهت درجه‌بندی و بسته‌بندی ارسال می‌شود. کارخانجات برای حفظ و رعایت بهداشت و سلامت، از ظروف مخصوصی برای عرضه و توزیع استفاده می‌نمایند.

خرما کبکاب عسلی

ویژگی های خرما کبکاب عسلی

رطب خرما کبکاب از درصد بالایی شیرینی برخوردار است و سایز و اندازه این نوع خرما بین ۳ تا ۴ سانتی‌متر متغیر است.

این نوع خرما به دلیل برخورداری از رطوبت بالا در دسته خرما‌های قرار می‌گیرد و پس از برداشت و بسته‌بندی، مکان مخصوصی برای نگهداری این محصول در نظر گرفته می‌شود در غیر این صورت ممکن است خرما فاسد شود.

این محصول دارای طبع گرم و مرطوب است و مصرف آن برای تمامی افرادی که از مزاج سرد برخوردارند، توصیه می‌ شود و آن‌ها قادر به درمان بسیاری از بیماری‌های خود هستند.

ارزش غذایی بالای این محصول باعث شده تا افراد در هر گروه سنی با مصرف آن موجب حفظ سلامت خود شوند از ابتلا به انواع بیماری‌ها پیشگیری نمایند.

وزن هر دانه خرما بین ۱۰ تا ۱۸ گرم متغیر است و به‌طور‌کلی می‌ توان بیان نمود که وزن آن به محل تولید آن بستگی دارد.

حمل‌و‌نقل این محصول با استفاده از وسایل نقلیه‌ای انجام می‌ شود که از سیستم سرمایشی مناسب برخوردارند و موجب سالم نگه‌داشتن خرما در زمان جابجایی و انتقال می‌شوند.

خرما کبکاب عسلی ارگانیک

خرید آسان خرما کبکاب

استفاده از اصول به روز برای بسته‌بندی این محصول موجب شده تا افراد زیادی برای خرید تشویق و ترغیب شوند. در نتیجه افراد با خیال آسوده و با مراجعه به مراکز پخش این محصول می‌ توانند سفارشات خود را ثبت نمایند.

فروشگاه‌هایی که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند می‌توانند پاسخگوی نیاز متقاضیان باشند. و بهترین نوع محصول را در دسترس افراد در سراسر کشور قرار دهند.

ما در این مجموعه شرایطی را برای شما ایجاد نموده‌ایم تا قادر باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت، تازه‌ترین نوع خرما را خریداری کنید. و از خرید این محصول کاملا رضایت داشته باشید.

مشتریان از طریق برقراری ارتباط با پشتیبانی فروش، علاوه بر قیمت محصول می‌ توانند از کیفیت آن اطمینان حاصل کنند. و سپس اقدام به خرید کالای مورد نیازشان نمایند.

خرما کبکاب عسلی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *