مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید خرما پیارم صادراتی به‌صورت اینترنتی

از جمله گران‌ترین خرمای تولید شده در کشور ما می‌توان به خرما پیارم صادراتی اشاره نمود. شما می‌توانید این محصولات را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

 

خرما پیارم صادراتی چیست

خرما پیارم صادراتی در استان هرمزگان در حجم انبوه تولید می‌گردد. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و طعم لذیذ جزء محصولات مهم صادراتی به شمار می‌آید. این نوع خرما به دلیل ظاهر شیک و کیفیت بالا، سهم زیادی از صادرات سالانه این محصول را به خود اختصاص داده است. در بازار بین‌المللی افراد زیادی را به دلیل ارزش غذایی و کیفیت منحصربه‌فرد جذب می‌کند.

این محصول در دسته خرماهای نیمه‌خشک قرار می‌گیرد. پوست آن بسیار نازک است و به گوشت خرما می‌چسبد. این خرمای صادراتی در مرحله خارک رنگ‌زردی دارد و پس از رسیده شدن در مرحله رطب، رنگ آن به قهوه‌ای روشن مبدل می‌شود. خرما پیارم صادراتی بیضی‌شکل است و ظاهر باریک و کشیده‌ای دارد.

باتوجه‌به ماندگاری طولانی این محصول در سردخانه، تجار زیادی اقدام به خریدوفروش این محصول می‌کنند. افراد می‌توانند حدوداً ۲۴ ماه اقدام به نگهداری این محصول در سردخانه‌ها کنند.

خرما پیارم صادراتی

فواید خرما پیارم

خرما پیارم از فیبر غذایی بالایی برخوردار است و فیبر بالای آن به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌کند. مصرف این محصول برای افرادی که دارای بیماری یبوست هستند، توصیه می‌شود.

قند طبیعی و سالم این محصول سبب می‌شود افرادی که دارای بیماری دیابت هستند و یا رژیم غذایی خاصی دارند از آن استفاده کنند. مصرف خرما پیارم به‌صورت مداوم در رژیم غذایی از ابتلای افراد به بیماری سرطان پیشگیری می‌کند این محصول منبع غنی پتاسیم است و فشارخون را در انسان تنظیم می‌کند. همچنین ماده غذایی مناسبی برای تقویت اعصاب بدن محسوب می‌گردد.

مادران باردار به‌منظور رشد بهتر جنین و تقویت استخوان‌های خود می‌توانند در زمان بارداری به‌صورت روزانه از این محصول استفاده نمایید. خرما پیارم میزان آهن موردنیاز بدن مادر باردار را تأمین می‌کند و از ابتلای فرد به کم‌خونی پیشگیری می‌نماید.

این محصول سرشار از ویتامین آ است که به تقویت بینایی کمک کند. افرادی که از خرما استفاده می‌کنند، در سنین میان‌سالی از ابتلا به بیماری چشمی در امان خواهند ماند.

 

خرما پیارم

راهنمای خرید بهترین خرما پیارم صادراتی

در خرید خرمای پیارم صادراتی باید به روش بسته‌بندی دقت کرد. معمولاً محصولات درجه یک از ظروف مخصوصی برخوردارند و در هنگام حمل‌ونقل کیفیت آن تغییر نمی‌کند. محصولات صادراتی دارای سایز و اندازه درشتی هستند و سایز درشت محصول سبب جذب مشتریان بیشتری می‌شود. یکی از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید این محصول توجه به تاریخ تولید آن است. محصولاتی که به‌تازگی تولید می‌شوند از کیفیت بالاتری برخوردارند.

مراجعه به یک مرکز فروش معتبر منجر به خرید بهترین نوع خرما پیارم صادراتی می‌شود. مراکز فروش که به مراکز عرضه‌کننده معروف هستند این محصولات را به‌صورت مستقیم عرضه می‌کنند. شما متقاضیان عمده خرما پیارم صادراتی می‌توانید از طریق فروشگاه ما اقدام به خرید این محصولات کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول، سفارش شما ظرف مدت‌زمان کوتاه به مکان موردنظرتان ارسال می‌شود.

خرما پیارم با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *