مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید خرما خاصویی شیره دار با قیمت استثنایی 

از جمله مشهورترین نوع خرما که در کشور تولید می‌شود می‌توان به خرما خاصویی شیره دار اشاره نمود خرید آن با قیمتی مناسب و استثنایی امکان‌پذیر است.

 

مشخصات خرما خاصویی

خرما خاصویی به دلیل آنکه دارای سایز ریزی است، در برخی از نقاط کشور به خرمای آلویی نیز معروف است. شکل ظاهری این نوع خرما شبیه به شیرینی بامیه است؛ اما طعم و مزه‌ای نزدیک به خرمای پیارم دارد. خرما خاصویی دارای رنگ مشخص قهوه‌ای روشن با پوست‌نازک خرما به تفاله آن است. این نوع خرما به دلیل آن که دارای شیره نسبتاً زیادی بوده در دسته خرماهای تر قرار می‌گیرد. این محصول جایگاه ویژه‌ای در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و همچنین کشورهای اروپایی دارد. امروزه تبلیغات و معرفی خرما خاصویی موجب افزایش میزان تقاضای افراد در بازار برای خرید شده است. میزان قند خرما خاصویی نسبت به سایر خرماها بالا بوده و در دو نوع شهد دار و نیمه شهد دار روانه بازار می‌شود.

افرادی که اقدام به خرید عمده این محصولات می‌نمایند آن را در شرایط دمایی مطلوب نگهداری می‌کنند. دقت داشته باشید که این محصول باید در دمای زیر ۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

 

 خرما خاصویی شیره دار

خواص خرما خاصویی شیره دار

  • بسیاری از افراد به دلیل کمبود کلسیم در سنین بالا مبتلا به پوکی‌استخوان می‌شوند. این محصول سرشار از املاح و مواد معدنی فراوانی است و مصرف روزانه آن سبب حفظ سلامت استخوان می‌شود.

  • افراد بسیار زیادی در طول روز و در حین انجام فعالیت‌های روزانه خود دچار استرس می‌شوند. خرما خاصویی می‌تواند میزان استرس بدن را به‌صورت قابل‌توجهی کاهش دهد. اگر شغل و یا فعالیت‌های روزانه شما به‌گونه‌ای است که استرس زیادی را متحمل می‌شوید، بهتر است از خرما خاصویی شیره دار استفاده نمایید.

  • این محصول به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک بسیار خوبی می‌نماید. زیرا میزان فیبر موجود در آن بسیار بالا است و موجب عملکرد بهتر دستگاه گوارش می‌شود.

  • خرما خاصویی شیره دار تأثیر معجزه‌آسایی در جوان‌سازی و شفاف‌سازی پوست صورت دارد. در نتیجه افرادی که به حفظ سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، نباید از مصرف این محصول غافل شوند.

  • تأمین انرژی با مصرف این نوع خرما احساس خوبی را به فرد منتقل می‌نماید. خرمای خاصویی به خرمای پر انرژی معروف است.

    خرما خاصویی

راهنمای خرید خرما خاصویی شیره دار

نکته‌ای که شما باید در هنگام خرید خرما خاصویی شیره دار به آن توجه نمایید، آن است که معمولاً این محصولات به دلیل داشتن شیره بالا به‌صورت فشرده عرضه می‌شوند. از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام خرید، توجه به کیفیت آن است. این نوع خرما در سایز یک الی یک و نیم سانتی‌متر عرضه می‌شود. هرچه رنگ آن روشن‌تر باشد، نشان از مرغوبیت بالای محصول دارد. شیوه بسته‌بندی این محصول باید به‌گونه‌ای باشد که میزان ماندگاری آن را افزایش دهد. معمولاً بسته‌بندی‌های صادراتی در اوزان ۵ و ۱۰ کیلویی به دیگر کشورها ارسال می‌شوند.

به‌منظور خرید عمده و کلی خرما خاصویی شیره دار با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت، می‌توانید به فروشگاه معتبر ما مراجعه کنید. با خرید عمده از این فروشگاه هزینه کمتری را برای خرید عمده صرف خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *