مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده خرما برحی با کیفیت

از‌جمله لذیذ‌ترین نوع خرما می‌توان به خرما برحی با‌کیفیت اشاره کرد که مورد علاقه بسیاری از افراد در ایران و کشور‌های اروپایی است.

 

آشنایی با شکل ظاهری خرما برحی

خرما برحی در سایز‌ها و ابعاد مختلفی روانه بازار می‌ شود  اما نوع با‌کیفیت و درجه یک محصول دارای طول ۴ سانتی‌متر و قطر ۳ سانتی‌متر است. این نوع خرما شکل گرد و بیضی دارد. این محصول در سه مرحله خارک، رطب و خرما قابلیت مصرف دارد. این محصول در زمان خارک از رنگ طلایی برخوردار است و به‌مرور زمان و با رسیده شدن رنگ میوه آن کهربایی می‌شود.

این خرما از بافت پرگوشتی برخوردار بوده و گوشته آن به هسته خرما چسبیده است. با درجه‌بندی این محصول افراد می‌توانند به‌راحتی در بازار، نوع درجه یک آن را خریداری کنند. این محصول به دلیل آن که دارای رطوبت بالایی است، در دسته خرما‌های‌ تر قرار می‌ گیرد. در نتیجه افراد باید سردخانه‌هایی با دمای مناسبی را برای نگهداری انتخاب کنند. زمان برداشت این محصول از اوایل مردادماه آغاز و تا اوایل شهریور ماه ادامه‌دارد. معمولا خرما پس از برداشت در جعبه‌های کارتونی با اوزان مختلفی بسته‌بندی می‌شود.

 

 رطب خرما برحی

مزایا و مصارف خرما

خارک خرما برحی به دلیل آن که از قند مناسبی برخوردار است، در صنعت خوراک و نوشیدنی به‌صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع خرما به‌منظور تولید انواع حلوا خرما، خمیر خرما، لواشک خرما، قند خرما، الکل صنعتی و همچنین تولید انواع کیک و شیرینی استفاده می‌شود. انواع نوشیدنی‌ها و محصولات خوراکی که با استفاده از این محصول تهیه می‌شوند، از مزه لذیذی برخوردارند. این نوع خوراکی مقوی و مغذی یک میان‌وعده غذایی سالم به شمار می‌آید، در نتیجه مصرف آن هیچ‌گونه معنی ندارد.

این محصول دارای طبع گرمی بوده و بسیاری از مشکلات و بیماری‌های ناشی از طبع سرد را برطرف می‌کند. خرما برحی به دلیل آنکه سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن است، یک جایگزین سالم برای قند‌های مصنوعی شناخته شده است. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن از ابتلاء افراد انواع بیماری‌های سرماخوردگی و آنفولانزا پیشگیری می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌ها همچنین می‌توانند در مبارزه با رادیکال‌های آزاد که عامل اصلی ایجاد سرطان هستند، موفق شوند.

 

خرما برحی درجه یک

معرفی روش های فروش خرما برحی

امروزه فروشندگان به‌منظور تامین نیاز متقاضیان، اقدام به فروش عمده خرما برحی به روش‌‌های متعددی کرده‌‌اند. مشغله زیاد افراد و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، فروشندگان را برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به فکر فرو برده است. به همین خاطر امروزه انواع خرما با بالا‌ترین کیفیت در فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌گردد. شما می‌توانید محصولات خود را با تخفیفات ویژه و بسته‌بندی مناسب از طریق فروشگاه‌ها تهیه کنید.

معاملات عمده این محصولات از سود بالایی برای هر دو طرف معامله برخوردار است. در نتیجه امروزه خریداران و فروشندگان سعی در خرید‌و‌فروش این محصولات به‌صورت عمده دارند. شما به‌منظور تهیه عمده این محصولات می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. ما در این مجموعه بهترین و تازه‌ترین نوع محصول را در بسته‌بندی کاملا بهداشتی به فروش می‌رسانیم. هدف این مجموعه رضایت‌مندی مشتریان است و به‌منظور تحقق این هدف، محصولاتی ارگانیک را عرضه می‌کنیم.

خرما برحی

4 دیدگاه در “فروش عمده خرما برحی با کیفیت

  1. porno izle گفت:

    vurcazkircazpatliycaz.CEqpJhDmyK3y

  2. unfavored گفت:

    unfavored xyandanxvurulmus.YRAadzzuViHO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *